محصولات شركت آنوشا
شركت بازرگاني مواد غذايي : كارشركت هاي بازرگاني براي مواد غذايي اين است كه انواع مختلف مواد غذايي توليد و بسته بندي شده در شركت هاي توليد كننده و
يا انواع محصولات كشاورزي را به طور مستقيم براي كشور هايي كه محصولات ايراني را وارد مي كنند، صادر مي كنند. اين شركت ها تمام كارهاي مربوطه به صادر كردن
مواد غذايي را انجام ميدهند. كليه كارمندان كه در اين مجموعه ها فعاليت دارند، افرادي بسيار با تجربه و متخصص مي باشند تا تمام اين مراحل به صورت كاملا تخصصي انجام گيرد
شركت بازرگاني مواد غذايي | واردات و صادرات | شركت آنوشا
شركت هاي بازرگاني مواد غذايي چه خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهند؟ اين شركت هاي بازرگاني در زمينه مواد غذايي به طور تخصصي فعاليت دارند
و ميتوانند كار هايي را كه به امور واردات و صادرات مربوط مي باشد را انجام دهند و همچنين به طور خصوصي در اين زمينه مشاوره انجام مي دهد . از آنجايي كه
امور مربوط به واردات و صادرات توسط ورودي گمرك انجام مي گردد، به افرادي اشنا، متخصص و البته با تجربه براي انجام اين امور نياز مي باشد. كارمندان متخصص
پس از آن كه اموراداري مربوط به گمرك را انجام دادند، در هنگام انتقال موارد غذايي صادراتي به كشور هايي كه وارد كننده مي باشند حضور دارند. شركت هاي بازرگاني
واردات و صادرات مجوز هايي كه براي صادرات مورد نياز است را تهييه ميكند و در ترانزيت هاي خارجي و داخلي حضور دارد. صادرات اين مواد غذايي براي
.شركت هاي بازرگاني صادرات و واردات بهره اقتصادي و سود به همراه دارد. بزرگ ترين هدفي اين شركت هاي بازرگاني دارند ، تهيه كردن مواد غذايي كه كشور وارد كننده نياز دارد، مي باشد
چرا شركت هاي بازرگاني مواد غذايي بايد استاندارد ها را رعايت كنند ؟
شركت هاي بازرگاني مواد غذايي بايد تمامي استاندارد ها چه مربوط به مواد غذايي و چه مربوط به بسته بندي مواد غذايي به منظور صادر كردن به كشور هاي
ديگر را رعايت كنند. اين امر موجب پيشرفت و توسعه ي فعاليت هاي شركت هاي بازرگاني و البته بقاي آن ها در اين زمينه مي باشد. اگر شركت هاي بازرگاني تمام وظايف و
امور خود در رابطه با صادرات محصولات از گرفتن مجوز هاي لازمه براي صادرات محصولات به خارج از كشور و همچنين انجام تمامي كارهاي اداري خود با برنامه ريزي انجام دهند.
و همچنين دقت و نظم بالايي در برقراري ارتباط بين المللي با كشور هاي ديگر را داشته باشند، شركت هاي تجاري طرف مقابل در طولاني مدت و با رضايت كاملي به
روابط بين المللي خود با شركت هاي بازرگاني داخلي ادامه مي دهد. هر چقدر اين دقت و نظم در انجام كار ها توسط شركت ها بيشتر باشد روابط بين المللي محكم تري
در آينده به وجود مي ايد. در نتيجه شركت بازرگاني مواد غذايي بيشتر شناخته مي شود و روتبط تجاري بسيار مستحكمي را با طرف هاي تجاري مقابل به وجود مي آورد
شركت هاي بازرگاني مواد غذايي در كار خود حساسيت هاي بالاي كاري اي را دارند. بدين علت كه در برخي از كشور هايي كه محصولات براي شان صادر مي شود،
حساسيت ها و محدوديت هاي بالايي براي مواد غذايي قائل مي شوند. در نتيجه مواد غذايي بايد مورد بررسي و همچنين تحت نظر چندين ازمايشگاه براي تاييد قرار گيرد و
به همين جهت شركت هاي بازرگاني مواد غذايي بايد توجهات لازم را در مورد اين مسائل داشته باشند. شركت هاي بازرگاني مواد غذايي نيز همانند شركت هاي ديگر
ماموريت هايخاص و چشم انداز هاي خود را دارند كه ميران اصلي ان ها را تعيين مي كنند
خيارشور
خيارشور يك چاشني عالي و خوشمزه براي غذاهاي مختلف است كه طعمي ترش و شور دارد. اين چاشني محبوبيت زيادي ميان مردم داشته و
در سال هاي اخير تقاضا براي اين چاشني خوشمزه بسيار بالا رفته است
شركت بازرگاني آنوشا يكي از معتبرترين شركت ها در زمينه واردات و صادرات خيارشور است. اين شركت از تكنولوژي هاي بروز دنيا و مواد اوليه عالي براي توليد
خيارشور هاي با كيفيت و خوش طعم استفاده مي كند كه در بازار داخل كشور و خارج كشور بسيار محبوب است
محصولات شركت آنوشا
:شركت انوشا مجموعه گسترده از اين محصولات خود را با تنوع بسيار در بسته بندي توليد و عرضه مي نمايد. كه عبارت اند از
.خيارشور شور كه طعمي شور و ترش داشته كه در سركه و آب نمك قرار داده مي شود
.خيارشور ترش كه اين محصول تنها در سركه قرار مي گيرد و طعمي ترش دارد
.خيارشور هاي طعم دار شده كه طعم هايي متنوع چون طعم فلفلي ، با طعم سير ، طعم شويد و.. را شامل مي شوند
.خيارشور هايي از نوع رژيمي كه در اين محصول ميزان نمك كمي استفاده مي شود يا حتي نمكي در توليد ان به كار برده نمي شوند
بسته بندي خيارشور
شركت بازرگاني آنوشا محصولات خود را با بسته بندي هايي متنوع و با ظاهري زيبا توليد مي كنند. بدين دليل سفارش ها و طراحي هاي درخواستي
از طرف مشتريان و خريداران پذيرفته و انجام مي گردد
شركت آنوشا محصولات خيارشور خود را به ديگر كشور هاي دنيا صادر مي كند. اين شركت به دنبال اين است كه بتواند سهم خود را با استفاده از
بازاريابي هاي خوب و قوي در بازار بين المللي گسترش دهد
صادرات اين محصول چه مزايايي براي كشور دارد؟
:صادرات اين محصول مزيت هاي زيادي را به دنبال دارد همانند
.زياد شدن درآمد ارزي كشور: صادر كردن خيارشور موجب زياد شدن درآمد ارزي براي كشور مي شوند
ايجاد شغل هاي جديد: صادرات اين محصول موجب ايجاد شغل هاي جديد در بخش ها و مراحل متفاوت توليد و صادرات خيارشور مي شود. در تمامي مراحل كشت، توليد و در نهايت صادر كردن
.صادرات اين محصول مي تواند برند ها و شركت هاي ايراني صادركننده را به جهان معرفي نمايد و موجب افزايش شناخت و اعتماد به شركت هاي ايراني گردد
صادرات خيارشور با قيمتي مناسب
:در صادر كردن اين محصول چالش هاي زيادي ممكن است به وقوع بپيوندد همچون
.رقابت زياد: رقابت بسيار زياد ميان شركت هاي صادركننده خيارشور در بازار هاي صادراتي بين المللي
.رعايت كردن استاندارد ها: براي اينكه بتوان خيارشور را به ديگر كشور ها صادر كرد، بايد تمامي استاندارد هاي بهداشتي و كيفيتي بين المللي راعايت شود
.هزينه ي صادر كردن محصول: صادرات محصول هزينه هاي زيادي دارد مانند هزينه هاي بيمه و گمرك و هزينه هاي حمل و نقل محصول كه
مي تواند بر سود حاصل از صادرات اين محصولات تاثير داشته باشد
.شركت آنوشا با مهارت و تخصص و همچنين با تجربه خود در اين زمينه بر تمامي چالش هاي موجود غلبه كرده و از برترين صادركنندگان خيارشور مي باشد
.خيارشور به طور عمده به شهر هاي مختلف كشور عراق صادر مي شود
تن ماهي
تن ماهي غذايي بسيار لذيذ و خوشمزه است كه محبوبت زيادي در سراسر جهان به خاطر راحت و سريع اماده شدن دارد. به همين دليل محبوبيت و طرفداران زيادي
كه دارد ، تاجران ميتوانند با صادرات آن سود خيلي خوبي به دست بياورند. قبل از اينكه تن ماهي به كشور هاي ديگر صادر شود نكاتي وجود دارد كه
شركت هاي بازرگاني بايد انها را مطالعه و بررسي نمايند. براي مثال نكته اي كه اهميت ويژه اي دارد داشتن اطلاعات درباره ويژگي هاي اين محصول و بازاريابي مناسب
در منطقه مورد نظز مي باشد. تن ماهي هايي كه به كشور هاي قاره اروپا صادر مي شود ويژگي هايي متفاوت از تن ماهي هايي دارد كه به كشور هاي اسيا
صادر مي گردند. به دليل ان كه ضاعقه هاي مردم قاره هاي مختلف يا حتي كشور هاي مختلف با هم متفاوت بوده و شركت ها بايد در مورد ضاعقه هاي غذايي كشور و
منطقه اي كه به آن محصول صادر مي شود اطلاعاتي را به دست اورند. صادر كردن تن ماهي به كشور هايي كه در حاشيه ي خليج فارس قرار دارند و همچنين كشور هايي
چون عراق و تركيه سود بسيار خوبي را براي شركت هاي بازرگاني و تاجران به ارمغان مي اورد
صادرات تن ماهي چگونه انجام مي شود؟
توليد تن ماهي در كشور ما روند مثبتي را در طي اين سال ها طي كرده است و شرايط خوبي را دارا ست. اين محصول داراي ظرفيت بالايي براي صادرات مي باشد و
صادرات ان مي تواند سود بسيار خوب و زيادي داشته باشد. اما در صورتي كه تمام استاندارد ها و نكات مربوط و لازم براي توليد و صادرات ان كاملا رعايت گردند.
از روش هاي بسيار معمول و مرسوم براي صادرات اين محصول كمك و مشاوره كرفتن از شركت هاي بلزرگاني و صادراتي مي باشد كه اطلاعات تخصصي را
در اين رابطه با بازرگانان به اشتراك گذاشته و به انها كمك مي كند
مجوز هاي لازمه براي صادرات تن ماهي
از مهم ترين و ابتدايي ترين قدم ها براي صادرات اين محصول ، گرفتن مجوز هاي لازمه براي صادرات مي باشد. مواردي وجود دارد كه بايد رعايت گردند.ميتوانيد براي
گرفتن مجوز هايي كه نياز داريد كه بسيار هم مهم مي باشند از شركت هايي كه در زمينه مديريت صادرات فعاليت مي كنند كمك و مشاوره دريافت نماييد
:نكاتي كه بايد براي گرفتن مجوز رعايت شوند
اين نكات عبارتند از:
بسته بندي مناسب محصولات صادراتي
بسته بندي محصولات بسيار مهم است و بايد بسته بندي ها به گونه اي باشند كه در هنگام جا به جايي اسيبي به محصولات وارد نگردد.
بنابراين بسته بندي ها بايد بسيار با كيفيت و مقاوم باشند. در كنار بسته بندي مناسب و محكم بايد بسته بندي ها ظاهر مناسبي نيز داشته باشند
قيمت گذاري محصول
نحوه و ميزان قيمت گذازي محصولات صادراتي بسيار مهم اند. بهتر است قبل از قيمت گذاري بر روي محصولات بازار هاي كشور مقصد براي صادرات بررسي گردد تا
اطلاعات دقيقي در مورد بازارها و قيمت گذاري ها به دست اوريد. بعد از به دست اوردن اطلاعات شما مي توانيد قيمتي را بر روي محصولات خود بگذاريد كه موجب
فروش بيشتر و زياد محصول شما گردد. موردي كع در تعيين قيمت محصولات حائز اهميت است ، ميزان كيفيت و ميزان مرغوب وبدن محصول مي باشد
چگونگي ارسال محصولات
با توجه به ماهيت و شرايطي كه محصولات دارند ارسال انها متفاوت خواهد بود و نياز به اقداماتي ويژه هر نوع محصول دارند. به همين علت يك روش خاص براي
ارسال اين محصولات به ديگر كشور ها وجود ندارد و روش هاي متفاوتي استفاده مي شوند. مسافرتي كه محصولات جابه جا مي شوند، نوع محصول و بسته بندي انها
در تعيين روش ارسال محصولات بسيار موثر هستند و بايد براي يافتن راه مناسب از متخصصان در اين امر مشاوره هاي لازم را دريافت نمود
بررسي هزينه هاي صادرات
لازم است تجار و بازرگانان پيش از صادر كردن محصولات در مورد هزينه هاي لازمه در اين راه بررسي هايي را انجام دهند تا اطلاعات و امادگي لازمه را براي صادرات
داشته باشند. هزينه هاي گمرك، هزينه هاي حمل و نقل محصولات و بسياري از هزينه هاي ديگر مواردي هستند كه بايد از قبل در مورد و نحوه انها اطلاعاتي به دست اورند
چگونه مي توان صادراتي موفق در زمينه تن ماهي داشت؟
علاوه بر نكات اصلي اي كه بايد انجام شوند مواردي وجود دارد كه بايد به انها نيز توجه كرد تا بتوان صادراتي موفق داشت. به عنوان مثال انجام مذاكره با چند شركت
براي صادر كردن محصولات و بازاريابي مناسب. روش هاي متنوعي براي انجام بازاريابي وجود دارد كه ميتوانيد در ازنها با توجه به شرايت و موقعيت خود استفاده نماييد
.نكته ديگر كه بايد به ان توجه كرد، موارد امنيتي و محافظتي براي محصولات است. ممكن است در هنگام حمل و نقل و جا به جايي محصولات براي آن ها مشكلاتي به وجود ايند
.سپردن محصولات به شركت بابري قابل اطمينان مهم و بيمه كردن بار از كار هاي بسيار مهم است كه بايد انجام دهيد. حتما بار خود را بيمه كنيد تا بتوانيد از ضرر جدي جلوگيري كنيد
كشور هاي مناسب براي صادر كردن تن هاي ماهي
به دليل وجود تفاوت هاي زياد در ضاعقه مردمان كشور هاي مختلف، كشور هاي اطراف و همسايه مانند عراق، لبنان، تركيه و روسيه گزينه هاي خوبي براي
.صادر كردن تن ماهي مي باشند. البته علاوه بر نزديكي ذاعقه مردم كشور هاي اطراف ، صادرات به ان كشور ها راحت تر ، ساده تر و سريع تر است و سود زيادي را با خود همراه دارد
آب ميوه
.اب ميوه به زبان ساده مايعي از بخش خوراكي ميوه ها است كه تخمير نشده . اكثر محصولات اب ميوه موجود در بازار هاي بين المللي مواد اوليه اي مثل اب ميوه هاي غليظ دارند
.گاهي اب ميوه تفاله دارد اما هيچ گاه حاوي پوست ميوه، دانه هاي ميوه، تكه هاي ميوه درشت و تفاله اضافي و زياد نيستند
.اب ميوه ها براي صادرات به صورت شيره اي غليظ بوده كه بعدا با آب مخلوط و رقيق مي شود. اين روش براي راحتي و كمتر شدن هزينه جابه جايي و حمل و نقل مي باشد
از پوره هاي ميوه ها در توليد برخي از اب ميوه هايي كه خاص هستند استفاده مي شوند. به كمك اسياب و به كمك الك قسمت هاي
خوراكي ميوه هاي پوس كنده يا ميوه هاي كامل را استفاده مي كنند
صادر كردن اب ميوه با اروپا
.اروپا داراي بزرگتري بازارهاي بين المللي مصرف كننده ابميوه در سراسر جهان مي باشد. اين واردرات اب ميوه توسط اروپا شامل %55 از تمام واردات جهان مي باشد
واردات آب ميوه در اروپا بيشتر از پيش رشد دارد. بدين دليل كه اين محصولات وارداتي را در درست كردن نوع هاي مختلف نوشيدني ها به كار مي برند. كشور هاي اروپايي
همانند هلند، فرانسه، بلژيك و انگليس و آلمان از بزرگترين بازارهايي هستند كه اب ميوه وارد و مصرف مي كنند. اين كشور ها بهترين فرصت را براي صادر كردن اب ميوه ها و
.نوشيدني هايي كه الكي نيستند را در اختيار كشور هاي صادر كننده اين محصولات قرار مي دهند.
.صادرات اين محصولات به روش نيمه تمام به كشور هاي اروپايي انجام مي گيرند و بسته بندي هاي نهايي محصولات وارد شده توسط شركتي كه بطري توليد مي كند انجام مي گيرد
اب ميوه هاي صادر شده چه مشخصاتي دارند؟
.كيفيت: بر اساس استاندارد هاي كيفيتي ، كيفيت آبميوه توسط پارامتر هايي كه در زير ذكر شده تعيين مي گرد
.رنگ ، طعم، بو و عطري كه محصول دارد. آميوه بايد بو و طعم ميوه ها را داشته باشد وطعم و همچنين بويي خارجي نداشته باشد
سطح بريكس: سطح بريكس ميزان كيفيتي كه آبميوه هاي به طور غليط دارند را تعيين و تعريف مي كند. ميزان سطح بريكس بر روي قيمت گذاري محصولات تاثير
كاملا مستقيم داردو محصولاتي كه از نوع كنسانتره نمي باشند داشتن حداقل سطح بريكس الزامي مي باشد
تركيب: تركيبات به كار رفته در اب ميوه و ميزان و درصد آب ميوه در اب مخلوط
:ديگر الزامات كيفيت
محتواي آب ميوه: تفاله ي ميوه ي موجود در آبميوه هايي از نوع خاص يك شاخص براي كيفيت شمرده مي شود. مانند اب ميوه هاي پرتقال يا آناناس. تفاله ي ميوه
در آبميوه ها ميان اروپايينام محبوبيت زيادي دارد در نتيجه ممكن است كشور وارد كننده نياز به ميزان بيشتري از محتواي تفاله ي ميوه داشته باشد
.ميزان سطح اسيد آب ميوه: يكي از پارامتر هاي متداول كه بر قيمت و كيفيت اين محصولات تاثير مي گذارد، ميزان اسيد سيتريك مي باشد
:برچسب زدن
.آب ميوه ها بايد برچسب آب ميوه ي غليظ و يا برچسب شهد ميوه داشته باشند
.بايد درصد ميزان شهد ميوه در اب ميوه بر بسته بندي ها ذكر شود. البته وارد كردن شهد ميوه در بيشتر كشور هاي اروپا معمول نمي باشد
.در برچسب هاي محصولات ابميوه ي غليظ كه براي مصرف كنندگان نهايي نمي باشد بايد درصد و ميزان اب ليمو، ميزان آب اهك و يا ميزان مواد اسيدي استفاده شده ذكر شود
در بسته بندي هاي محصولات صادراتي به صورت فله، اطلاعات لازمه بايد بر روي ظروف و بسته بندي ها و نيز در اسناد ذكر شده باشد. همچنين نام و نشاني و
.آدرس توليد كننده بايد بر روي برچسب ها قرار گيرد. در اين برچسب ها ميزان سطح بريكس و سطح اسيد نيز اورده مي شود
:بسته بندي
صادرات آب ميوه در اروپا با بسته بندي هاي متنوعي انجام مي گيرد. در بسته بندي هايي چون ظرف پلاستيكي ، طبل استيل ، درام پلاستيكي، ظروف
ضد زنگ از جنس فولاد ، ظروف تاشو ، تانكر كاميون
بزرگترين كشور هاي اروپايي كه آب ميوه وارد مي كنند
بزرگترين كشور هاي وارد كننده آب ميوه در اروپا كشور هاي فرانسه، انگليس ، هلند، بلژيك و آلمان هستند كه با هم تقريبا به ميزان هشتاد درصد از
.تمام واردات كشور هاي اروپايي را در دست دارند
.همچنين واردات آب ميوه در كشور هايي ديگر چون روماني ، بلغارستان و جمهئوري چك نيز افزايش يافته است
آب پرتقال بيشترين آب ميوه صادر شده به اروپا است
بيشترين ميزان واردات آب ميوه در اروپا، آب پرتقال مي باشد و بعد از آن بيشترين ميزان براي مخلوط آب سيب و آبميوه مي باشد. كشور برزيل بيشترين ميزان
تامين و صادرات آب پرتقال را دارد كه يك رقيب قدرتمند براي ديگر كشور هاي صادر كننده آب ميوه مي باشد. البته فرصت صادرات آب ميوه هاي عجيب و گرمسيري براي
.كشور هاي ديگر وجود دارد زيرا اين آب ميوه ها در كشور هاي اروپايي توليد نميشوند
برچسب: ،
ادامه مطلب